29 najlepších tipov pre web, s ktorým vystúpiš z davu
Týchto 29 tipov potrebuješ počuť predtým než sa pustíš do budovania webu, či už sama alebo s niekým. Keď ich dodržíš, budeš mať web, s ktorým nielen vystúpiš z davu, ale ktorý ti bude dlhodobo prinášať zákazníkov.
  1. Maj jasno, prečo by si ťa mal niekto vybrať, dať ti prednosť pred niekým iným, kto robí to isté ako ty a vyjadri to jasne na svojom webe. 
  2. Tvoj web nie je o tebe, je o tvojom ideálnom klientovi.
  3. Predstav si, že rozprávaš k jednej jedinej osobe, keď budeš písať svoj obsah na web. 
  1. Vykresli presne situáciu, kde sa dotyčný nachádza a kde ho môžeš dostať. 
  1. Chci, aby tvoja osobnosť priam vyžarovala z tvojej webstránky. 
  1. Profesionalita neznamená nudu. 
  1. Nezameriavaj sa len na vzhľad tvojej webstránky. Obsah je rovnako dôležitý. 
  1. Rozmiestni referencie po celej webstránke. 
  1. Aj keď je vzhľad webu dôležitý, ešte dôležitejšie je to, čo sa deje v “zákulisí”. Urob zo svojho webu “funnel”, vytvor akúsi cestu zákazníka, ktorá bude transformovať návštevníkov tvojho webu na zákazníkov po celý čas, na autopilota. 
  1. Ľudia chcú vedieť, kto je za týmto webom. Daj naň svoje osobné fotky, odhaľ trošku svoje súkromie na stránke “o mne”. Prelomíš ľady.
  1. Pridaj všetky možné certifikácie, referencie, momenty, keď si sa objavila v rôznych známych médiách.
  2. Zdieľaj bezplatný obsah. Budeš považovaná za autoritu.
  3. Jasný je lepší než chytrý. 
  1. Nepíš na svoj web, aby sa niekto prihlásil k odberu tvojho newslettra. Daj im niečo ozaj hodnotné, čo vyrieši nejaký ich problém alebo naplní nejakú ich potrebu. Toto je spôsob, ako si vybudovať svoju databázu. 
  1. Používaj na svojom webe konzistentné písma a farby.
  1. Nepreťažuj svoj web, nezahlcuj ho. Polož si otázku, čo tvoj ideálny klient potrebuje vedieť, aby ťa kontaktoval a zahrň to tam. 
  1. Zakúp si vlastnú doménu a vytvor si emailovú adresu, aby si vyzerala profesionálnejšie. 
  2. Referencie sú oveľa silnejšie, ak k nim pridáš fotografiu.
  3. Skutočne jednoduchým spôsobom, ako vylepšiť vzhľad svojej webstránky, je pridať vlastnú grafiku, vlastné elementy.
  4. Urob aspoň základné nastavenia SEO pre svoj web, aby si získala organickú návštevnosť.
  5. Uisti sa, že tvoj web prešiel “5 sekundovým testom”, to znamená, že nový návštevník by mal do 5 sekúnd od pristátia na tvojom webe presne vedieť, čo robíš a pre koho to robíš.
  1. Keď ľudia navštívia tvoj web, chceš, aby si od teba buď niečo kúpili, alebo sa prihlásili do tvojej emailovej databázy.
  2. Aby tvoj web vyzeral ozaj profesionálne, vlož viac bieleho miesta, roztiahni jednotlivé sekcie/časti stránky.
  1. Tvoj web nemusí stáť tisíce eur, aby vyzeral krásne a profesionálne. 
  1. Ak by si si chcela vytvoriť svoj web sama, vizuálny tvorca webov Elementor je ideálny pre každého, kto nevie kódovať a nerozumie sa dizajnu, chce si svoj web vytvoriť sám a chce si ho sám aj aktualizovať. Vďaka Elementoru je toto všetko dnes možné. 
  1. Vyhýbaj sa dlhým odsekom textu. Rozdeľ to na nadpisy, tlačidlá, obrázky a iné kreatívne elementy, ktorých je v Elementore kopec. 
  2. Akonáhle niekoho na svoj web privedieš, snaž sa ho tam udržať tak dlho, ako je to len možné. Nedávaj na svoj web príliš veľa linkov, ktoré vedú na iné weby a takisto nezobrazuj svoje sociálne média veľmi okato (odtiaľ ich už naozaj nikto nedostane!) 🙂
  3. Na každej stránke povedz ľuďom, aký by mal byť ich ďalší krok, aké ďalšie kroky chceš, aby podnikli. Tomuto sa hovorí funnel, vydláždenie cestičky pre zákazníka. 
  4. Číslo 29 je výzva k akcii – Poď dať svojej predstave život! Poď von so svojím projektom. Ak si chceš postaviť svoj web sama, môžeš si vybrať jednu z predpripravených šablón, ktoré ponúkam. 
    Alebo ak sú pre teba technikálie jedna španielska dedina, tak to môžeš hodiť celé na mňa a ja ti s láskou vytvorím 
    web na mieru, s ktorým vystúpiš z davu. 

POĎME DAŤ TVOJEJ PREDSTAVE ŽIVOT

…webstránka, s ktorou vystúpiš z davu.

ĎALŠIE
ČLÁNKY

POVEDZ MI O TVOJOM PROJEKTE

Od nového webu ťa delí len krôčik, a to – kontaktovanie ma.

→ Kliknutím na tlačidlo “Odoslať” súhlasíš so Zásadami spracúvania osobných údajov.