VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
Obsah:
1. Všeobecné ustanovenia
2. Objednávka
3. Cena produktov, pokuty, faktúry
4. Forma platby
5. Spôsob platby
6. Zabezpečenie
7. Odstúpenie od zmluvy
8. Zodpovednosť za obsah webu
9. Ochrana osobných údajov
10. Záverečné ustanovenia
1. Všeobecné ustanovenia
Všetky informácie týkajúce sa objednávky poskytuje predávajúci na stránke www.monikagalon.sk.
Tieto obchodné podmienky platia pre nákup na webovej stránke www.monikagalon.sk. Podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho, ktorým je živnostníčka Monika Galon , Prostějovská 113, 080 01 Prešov, IČO: 50114549, DIČ: 1121279016. Vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim – spotrebiteľom, neupravené obchodné podmienky sa riadia občianskym zákonníkom (č. 40/1964 Z. z.) A zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 250/2007 Z. z.). Vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim – podnikateľom neupravené obchodnými podmienkami sa riadia obchodným zákonníkom.
Akékoľvek šírenie materiálov alebo poskytovanie tretím osobám bez súhlasu autora je zakázané.
2. Objednávka
2.1 Online produkty a služby
Kupujúci objednáva vybrané služby/produkty vyplnením elektronického formulára objednávky. Kupujúci je povinný objednávku pred jej odoslaním skontrolovať a prípadne opraviť. Odoslaná objednávka je záväzná a kupujúcemu a predávajúcemu vznikajú vzájomné práva a povinnosti, tz. predávajúci sa zaväzuje sprostredkovať kupujúcemu objednané služby/produkty a kupujúci sa zaväzuje uhradiť kúpnu cenu služieb/produktov.
Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa zoznámil s obchodnými podmienkami pre nákup na webovej stránke www.monikagalon.sk a že s nimi súhlasí. Tieto obchodné podmienky zverejnené na webových stránkach predávajúceho sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy, ktorá vzniká vyplnením a odoslaním objednávky. Zrušiť objednávku zo strany kupujúceho možno podľa bodu 7 týchto Obchodných podmienok.
2.2 Web stránka na mieru
2.2.1. Predmet zmluvy
Monika Galon ako zhotoviteľ (ďalej len „zhotoviteľ“ a na strane druhej je objednávateľ, ktorým je podnikateľ (ďalej len „objednávateľ“) sa zaväzuje vykonať a vyhotoviť na základe zadania Objednávateľa webovú stránku pre Objednávateľa (ďalej len ako „Dielo“) podľa jeho pokynov (tieto sú konkretizované v písomnej objednávke) riadne a včas a záväzok Objednávateľa za riadne a včas vykonané Dielo zaplatiť Zhotoviteľovi dohodnutú cenu za vyhotovenie Diela. Za návrh Zmluvy sa teda považuje aj vyplnený a odoslaný formulár alebo email na adresu [email protected] označený ako Objednávka.
Za návrh Zmluvy sa teda považuje aj vyplnený a odoslaný formulár alebo email na adresu [email protected] označený ako Objednávka.
Zmluva môže byť uzatvorená vyplnením a odoslaním Objednávky prostredníctvom internetovej stránky Zhotoviteľa alebo na mailom na email [email protected] alebo aj písomne. Zmluva uzatvorená písomne alebo vyplnením a odoslaním Objednávky prostredníctvom internetovej stránky Zhotoviteľ nadobúda účinnosť až zaplatením prvej splátky ceny Diela na základe zálohovej faktúry vystavenej Zhotoviteľom. Uzavretá zmluva je Zhotoviteľom archivovaná po dobu najmenej piatich rokov od jej uzavretia, najdlhšie však na dobu podľa príslušných právnych predpisov, za účelom jej úspešného splnenia a nie je prístupná tretím nezúčastneným stranám. Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzatvoreniu zmluvy sú zrejmé z týchto obchodných podmienok, kde je tento proces zrozumiteľne popísaný. Kupujúci má možnosť pred vlastným odoslaním objednávky ju skontrolovať a prípadne opraviť.
2.2.2 Doba a cena vyhotovenia diela
A) Zmluvné strany sa dohodli, že Zhotoviteľ vyhotoví Dielo pre Objednávateľa podľa časového harmonogramu konkretizovaného v ponuke Zhotoviteľa zaslanej ako odpoveď na žiadosť o ponuku Objednávateľa. Uvedený časový harmonogram však platí len za podmienky, že Objednávateľ zabezpečí dodanie všetkých podkladov potrebných na riadne vyhotovenie Diela do 5 pracovných dní od podpísania Zmluvy tak, aby práce na vytvorení Diela mohli prebiehať plynulo. V prípade nedodania podkladov Objednávateľom sa čas vytvorenia jednotlivých častí Diela predĺži o čas omeškania s dodaním potrebných podkladov navýšený o ďalšie 2 pracovné dni.
B) Zhotoviteľ sa zaväzuje priebežne informovať Objednávateľa o stave prác na Diele, kedykoľvek o to Objednávateľ požiada a to do 48 hodín od obdržania takejto požiadavky zo strany Objednávateľa.
C) Zmluvné strany sa dohodli že cena za vykonanie Diela t. j. vykonania a vyhotovenia „Návrhu web stránky“ a „Tvorby web stránky“ bude konkretizovaná v po zaslaní písomnej objednávky na základe vzájomnej dohody zmluvných strán.
D) V prípade potreby osobnej konzultácie sa môžu zmluvné strany dohodnúť aj na tejto forme konzultácie, avšak platí, že táto osobná konzultácia nie je zarátaná v cene za vyhotovenie diela.
2.2.3 Práva a povinnosti zmluvných strán
A) Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať Dielo riadne a včas, podľa pokynov Objednávateľa a v súlade so Zmluvou a týmito VOP.
B) Zmluvné strany sa dohodli, že pri vykonaní Diela si poskytnú navzájom všetku potrebnú súčinnosť, ktorá sa od nich vyžaduje pre naplnenie predmetu a účelu tejto Zmluvy.
C) Zhotoviteľ je povinný vyhotoviť Dielo bezchybne a odovzdať ho Objednávateľovi v súlade so Zmluvou tak, aby ho mohol Objednávateľ využívať neobmedzene na účel, na ktorý sa Dielo vyhotovuje.
D) Zhotoviteľ je povinný informovať Objednávateľa priebežne o stave vykonaných prác na Diele a tiež informovať ho o každej zmene alebo prekážke, ktorá má alebo môže mať vplyv na realizáciu predmetu tejto Zmluvy.
E) Zhotoviteľ bude pri plnení predmetu Zmluvy postupovať s odbornou starostlivosťou. Zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, autorské práva a podmienky Zmluvy a týchto VOP. Zhotoviteľ sa bude riadiť podkladmi a pokynmi Objednávateľa.
F) Zhotoviteľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o dôverných informáciách, ku ktorým objednávateľ na základe zmluvného vzťahu so zhotoviteľom umožní poskytovateľovi prístup, a to najmä tak, že žiadnu dôvernú informáciu nerozšíri a neposkytne tretej strane, s výnimkou tretích strán, ktoré sa podieľajú na poskytovaní služieb objednávateľom
G) Zhotoviteľ sa ďalej zaväzuje, že dôverné informácie objednávateľa nepoužije v rozpore s ich účelom ani účelom ich poskytnutia vo svoj prospech alebo v prospech tretích osôb. Zhotoviteľ sa zaväzuje prijať a udržovať také interné opatrenia, aby nemohlo dôjsť k neoprávnenému alebo náhodnému prístupu k dôverným informáciám objednávateľa, k ich zmene, zničeniu alebo strate, neoprávneným prenosom, k ich akémukoľvek spracovaniu, rovnako ako k inému zneužitiu neoprávnenou osobou.
H) Objednávateľ je povinný riadne a včas za vykonané Dielo zaplatiť Zhotoviteľovi dohodnutú cenu za vyhotovenie oboch častí Diela. V prípade ak je Objednávateľ v omeškaní so zaplatením faktúry, Zhotoviteľ zašle Objednávateľovi prostredníctvom e-mailu upomienku s dodatočnou lehotou na zaplatenie. Ak nedôjde k uhradeniu faktúry v tejto dodatočnej lehote, Zhotoviteľ je oprávnený vypnúť web z prevádzky resp. deaktivovať podstránky, ktoré boli aktualizované, pričom Zhotoviteľ je povinný o takejto skutočnosti informovať Objednávateľa prostredníctvom e-mailu. V prípade ak nedôjde k uhradeniu faktúry ani v lehote do troch dní odo dňa oznámenia o vypnutí webu z prevádzky resp. o deaktivovaní podstránky, o ktorej Zhotoviteľ informoval Objednávateľa prostredníctvom e-mailu, Zhotoviteľ je oprávnený postúpiť vec na vymáhanie zmluvnej advokátskej kancelárii na vymoženie súdnou cestou.
2.2.4 Platobné podmienky pre Dielo
A) Zmluvné strany sa dohodli, že cena za vykonanie Diela resp. vykonania a vyhotovenia „Návrhu web stránky“ a „Tvorby web stránky“ bude Objednávateľom zaplatená nasledovne:
— prvú splátku vo výške 50% Ceny za vykonanie a vyhotovenie prvej časti Diela a to konkrétne „Návrh web stránky“ zaplatí Objednávateľ na základe vystavenej zálohovej faktúry so splatnosťou 14 dní, ktorú Zhotoviteľ vystaví do 3 dní odo dňa Objednávky alebo uzavretia písomne Zmluvy a doručí ju Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty – e-mailom na Objednávateľom označenú e-mailovú adresu, prípadne ju na výslovnú žiadosť Objednávateľa zašle v písomnej forme na adresu jeho sídla uvedenú v Objednávke alebo Zmluve.
— druhú splátku vo výške 50% Ceny za vykonanie a vyhotovenie druhej časti Diela a to konkrétne „Tvorby web stránky“ zaplatí Objednávateľ do 14 dní od vystavenia faktúry, ktorú Zhotoviteľ vystaví a doručí Objednávateľovi.
2.2.5 Odovzdanie diela a vlastnícke práva k dielu
A) Zmluvné strany sa dohodli, že konečné prevzatie Diela sa uskutoční nasledovným spôsobom: Zhotoviteľ po vyhotovení Diela informuje o tejto skutočnosti Objednávateľa a prostredníctvom elektronickej pošty (e-mailu) mu zašle webovú adresu, na ktorej vyhotovené Dielo dočasne umiestnil na posúdenie a záverečné schválenie. Objednávateľ si na tejto adrese zhotovené Dielo skontroluje, či je vyhotovené podľa jeho pokynov a spôsobom dohodnutým v Zmluve. Ak Objednávateľ súhlasí s vyhotoveným Dielom, informuje Zhotoviteľa o schválení Diela zaslaním elektronickej pošty (e-mailu) o schválení Diela kontaktnej osobe Zhotoviteľa podľa tejto Zmluvy.
B) Zhotoviteľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od obdržania elektronickej pošty zo strany Objednávateľa, ktorej obsahom je záverečné schválenie vyhotoveného Diela zabezpečiť umiestnenie Diela na webovú stránku Objednávateľa alebo umožniť prístup Objednávateľovi na webovú stránku s za účelom naplnenia Diela vlastným obsahom (obsahom podľa vlastného zváženia Objednávateľa). Splnením tejto povinnosti sa Dielo považuje za riadne odovzdané Objednávateľovi a má sa za to, že Objednávateľ Dielo od Zhotoviteľa riadne prevzal.
C) Objednávateľ nadobúda vlastnícke právo k Dielu a právo jeho trvalého a výlučného užívania, vrátane autorských práv, až po prevzatí Diela a tiež súčasne až po úplnom zaplatení dohodnutej ceny za vyhotovenie oboch častí Diela, a to dňom, ktorý nastane z týchto dní neskôr.
D) Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade zániku Objednávateľa je dielo oprávnený požívať niektorý z právnych nástupcov Objednávateľa, podľa rozhodnutia Objednávateľa a to aj bez predchádzajúceho súhlasu Zhotoviteľa.
3. Cena produktov, pokuty, faktúry
V zhrnutí objednávky nájdete všetky ceny služieb a produktov na stránkach www.monikagalon.sk, alebo v prípade vyhotovenia web stránky na mieru, cenová ponuka vám bude zaslaná emailom ako popísane v bode 2.2.4 týchto VOP
Zmluvná pokuta. Pokiaľ kupujúci nezaplatil predávajúcemu kúpnu cenu riadne a včas, predávajúci má nárok na zrušenie objednávky.
Faktúra: ohľadom platieb uskutočňovaných na základe zmluvy vystaví predávajúci kupujúcemu daňový doklad – faktúru, ktorá slúži ako doklad o zaplatení služby. Predávajúci nie je platcom dane z pridanej hodnoty.
4. Forma platby
Platba za objednané služby je jednorazová, tz. znamená, že kupujúci zaplatí ihneď po odoslaní objednávkového formulára.
V prípade Diela je platba rozdelená na 2 časti – záloha dopredu (zvyčajne polovica dohodnutej sumy za Dielo) a zvyšná časť sumy po odovzdaní Diela.
5. Spôsob platby
Objednávky sú uhrádzané platbou online cez platobnú bránu Stripe alebo bankovým prevodom.
6. Zabezpečenie
Prístup k užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií nevyhnutných k prístupu do jeho užívateľského účtu a berie na vedomie, že predávajúci nenesie zodpovednosť za porušenie tejto povinnosti zo strany kupujúceho.
7. Odstúpenie od zmluvy
Kupujúci má právo podľa Občianskeho zákonníka odstúpiť od zmluvy uzatvorenej prostredníctvom internetu v lehote 30 dní od kúpy služby, a to elektronickou formou na tento email: [email protected] s prehlásením, že od zmluvy odstupuje a priložením kópie faktúry/ daňového dokladu a dátumu nákupu. Kupujúcemu bude zaslaný dobropis s čiastkou zodpovedajúcou kúpnej cene v prípade, že objednanú službu nevyužil.
V prípade, že bol objednaný video kurz, či e-kniha, kupujúci nemá nárok na vrátenie kúpnej ceny. Čiastka bude vrátená najneskôr do 30 dní od doručenia emailu s odstúpením od zmluvy. Čiastka bude vrátená bankovým prevodom.
V prípade, odstúpenia od vyhotovenia Diela uprostred práce na ňom, Objednávateľ stráca nárok na vrátenie zálohy, keďže Zhotoviteľ už na Diele strávil svoj čas a použil prostriedky a nástroje potrebné k zhotoveniu konkrétneho Diela.
8. Zodpovednosť za obsah webu
Webové stránky môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia a služby môžu byť kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia zmenené.
9. Ochrana osobných údajov
Predávajúci sa zaväzuje plne rešpektovať dôverný charakter Vašich osobných a firemných dát, ktoré sú zabezpečené proti neautorizovanému prístupu a chránené pred zneužitím. Údaje, ktoré uvádzate v objednávke, sú nevyhnutné pre Vašu identifikáciu ako kupujúceho.
Vaše osobné dáta a údaje sú ukladané v databáze s prísnym zabezpečením proti zneužitiu a nie sú poskytované tretím stranám.
Zároveň kupujúci udeľuje súhlas so zasielaním informácií o pripravovaných akciách a novinkách.
Pokiaľ by ste so zasielaním informácií nesúhlasili, môžete nám to kedykoľvek oznámiť, aby sme mohli údaje podľa toho zablokovať. V prípade emailovej komunikácie sa z odberu môžete kedykoľvek odhlásiť s pomocou odhlasovacieho odkazu uvedeného v pätičke každého emailu.
Celé znenie Zásad spracúvania osobných údajov nájdete tu >>
10. Záverečné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 6.11.2024. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny bez predchádzajúceho upozornenia.